HTML

Cucina della Giraffa

Lelkes szárnypróbálgatások Gasztronómiában, avagy: meg tudom enni, amit főztem? :-)

Címkék

Zsiráf Images

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Linkblog

2009.03.25. 13:29 giraffa

Fogasfilé kapros-tejszínes mártással

Címkék: hal főétel

Gárdonyban egy nagyon egyszerű, parasztos-magyaros kis csárdában ettünk egy annyira isteni fogasfilét, hogy olyat tettem, amit eddig még sosem: megkértem a pincért, hogy tudakolja ki nekem, hogyan készült a kapros-tejszínes mártás a halhoz. A pincérek gyöngye pedig megtudakolta, és elmesélte nekem:

Megfuttatom a vajat a serpenyőben, majd kaprot szórok bele, rotty. Aztán hozzáadom a főzőtejszínt, ízesítem cukorral és fehérborssal. Ennyi. A fogasfilét pedig vízben kell megfőzni, nade ennek még utána fogok járni jó alaposan. Meg azt is kiügyeskedem, hogy milyen hozzávalóból mennyi kell, mert persze azt sem árt tudni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirafkonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr361024697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása