HTML

Cucina della Giraffa

Lelkes szárnypróbálgatások Gasztronómiában, avagy: meg tudom enni, amit főztem? :-)

Címkék

Zsiráf Images

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Linkblog

2009.03.29. 22:41 giraffa

Csirkemellcsíkok sáfrányos-zöldborsos mártásban, színes tésztával

Címkék: csirke főétel

Ajuka-szakácskönyv nr. 2. Amicám kuktáskodott mellettem, és szórakoztatott, és felügyelte a munkálatokat, hogy minden flottul menjen, hát büszkén mondom, meg is lett az eredménye :-))

Kell hozzá (4 személyre):

1 csomag (50 dkg) színes tészta

60 dkg csirkemellfilé

1 csipetnyi sáfrány

1 kiskanál zöldbors

4 dl főzőtejszín

2 evőkanál étkezési keményítő

2 evőkanál vaj

Ahogy én készítem:

Vizet forralok, megfőzöm a tésztát. Kevés olajat öntök a vízbe, hogy a tészta ne ragadjon össze. Ha megfőtt leszűröm, lecsepegtetem, és vajban megforgatom.

A csirkemellfilét hosszú, ujjnyi csíkokra vágom, majd előhevített vajon aranybarnára pirítom. Tálra szedem, félreteszem. A visszamaradt vajra rászórom a sáfrányt, a zöld borsot, beleöntöm a tejszínt, és állandó kevergetés mellett felforralom. 2 kanál étkezési keményítővel besűrítem (figyelem! Amicától tudom, hogy vigyázni kell a keményítővel, külön tálkában keverjük ki először egy kis adag tejszínnel, csak úgy keverjük hozzá a masszához). A csirkét belekeverem a mártásba, jól összeforgatom. Amikor a hús átforrósodott, tányérra szedem, a tésztával tálalom.

Dzsipó-tetszésindex:       4,5

Szerintem:                          5

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirafkonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr891034171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása