HTML

Cucina della Giraffa

Lelkes szárnypróbálgatások Gasztronómiában, avagy: meg tudom enni, amit főztem? :-)

Címkék

Zsiráf Images

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Linkblog

2009.01.21. 10:20 giraffa

Tonhalkrém

Amikor a céges konferenciára rendelt tonhalkrémes partyszendvicseket megdézsmáltam, tudtam hogy ezt muszáj otthon is kipróbálni és tökélyre fejleszteni. És tegnap este végre sikerült. Ez azt hiszem a harmadik változat, amit kipróbáltam, eddig a tonhalkonzervhez vajat, meg majonézt tettem, meg ízesítettem mindenféle fűszerrel. Arra rájöttem, hogy legjobb ha megpirítom a hagymát, hogy ne legyen túl erőteljes az íze, de vajjal-majonézzel valahogy nem sikerült a megfelelő állagot elérnem.

Kell hozzá (2 személyre):

1 konzerv tonhal (legolcsóbb is tökéletes)

1 tömlős krémsajt (lehetőleg natúr)

petrezselyem, só, bors

1 fej vörös- vagy lilahagyma

Ahogy én csinálom:

Kicsit kétkedve próbáltam ki azért (mert túl egyszerűnek és gagyinak tűnt) a tömlős kenhető sajtot. És telitalálat lett!! Ráadásul véletlenül nem natúrt, hanem magyaros ízűt vettem, tehát fűszerezni már csak jelképesen kellett, és szerencsére annyira azért nem volt hangsúlyosan magyaros a sajt. Tehát: a tonhalkonzervről lecsorgattam az olajat, hozzákevertem a sajtot, és a felaprított póréhagymát (most csak az volt otthon, de ha vörös-vagy lilahagyma van, azt megpároljuk először), picit sóztam és borsoztam, meg szórtam bele petrezselyemzöldet is. Pár csepp citromlét is csöpögtettem bele. Nagyon szép krémes állaga lett. Díszítésképp zöld olivabogyókat teszek rá, annak az ízével lesz csak igazán teljes.

Dzsipó tetszésindex:   5

Szerintem meg:             5

DIÉTA FAKTOR:  mi teljes kiőrlésű kenyérrel ettük, így nem veszélyes.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirafkonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr81892751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása