HTML

Cucina della Giraffa

Lelkes szárnypróbálgatások Gasztronómiában, avagy: meg tudom enni, amit főztem? :-)

Címkék

Zsiráf Images

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Linkblog

2009.03.01. 17:57 giraffa

Csokis muffin

Címkék: édesség muffin

Már megvan egy éve is, hogy Kriszta barátnőm csokis-meggyes muffinnal várt, mikor a szokásos csajos szeánszra hozzá voltam hivatalos. Akkor még túlmisztifikáltam a dolgot, és biztos voltam benne, hogy erre csak Kriszta és a hozzá hasonló gyakorlott házitündérek képesek. De uszkve egy hónapja egy maximás recept rádöbbentett, hogy dehát ennél nem sok egyszerűbb dolog van, plusz annyiféleképpen lehet variálni és olyan ízekkel, amit csak a fantáziám megenged. A héten végre oda is eljutottam, hogy megvegyem a muffin sütőformát, és épp most faltuk be az utolsó morzsáit az egy órája elkészült 12-es adagnak :-)) Első próbálkozásnak azt hiszem nem is lett rossz. Ez most egy csokis "alapmuffin" lett, de követni fogja még sok másféle is, például alig várom, hogy sós ízekben is készíthessek.

Kell hozzá (12-es sütőformába):

15 dkg liszt

15 dkg olvasztott margarin

15 dkg cukor

2 tojás

5-6 kocka tejcsoki olvasztva

5 dkg kakaópor

fél csomag sütőpor

3 evőkanál málnadzsem

Ahogy én csinálom:

A fentieket összeöntöm egy keverőtálba, fogom az elektromos kézimixert, és összekeverem. Aztán a kivajazott muffinformába adagolom. Na ezt tessék elrontani :-))) 

Aztán véletlenül találtam otthon egy kisdobozos habtejszínt, egy vaníliás cukorral azt is felvertem, és a habbal meg egy-egy magozott meggyel díszítettem (tökéletesítettem :-).

Dzsipó tetszésindex:        5

Szerintem:                          5

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirafkonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr52973773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása