HTML

Cucina della Giraffa

Lelkes szárnypróbálgatások Gasztronómiában, avagy: meg tudom enni, amit főztem? :-)

Címkék

Zsiráf Images

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Linkblog

2009.03.09. 13:27 giraffa

Krumplis tészta

Címkék: krumpli főétel

Sikerült a legegyszerűbb receptet kibányásznom valahonnan, és jó lett elsőre, szinte teljesen olyan, mint anyué. Vigyázat, gyengébb idegzetűek ne olvassák tovább és ne nézzenek a képre: én TEJFÖLLEL eszem :-))

Kell hozzá:

fodros tészta (nemtom mennyi, direkt nem írom, hogy szemre, mert ettől abszolútkezdőként mindig elöntötte a f*s az agyam :-)))

3-4 db krumpli

1 fej vöröshagyma

1 ek. pirospaprika

só, bors

Ahogy én csinálom:

A tésztát megfőzöm, lecsöpögtetem. A krumplit meghámozom, felkockázom, megfőzöm.
Az apróra vágott hagymát az olajon üvegesre párolom. Tűzről levéve rászórom pirospaprikát, elkeverem, hozzákeverem az összetört krumplit is. Beleteszem a tésztát. A tűzre visszatéve összekeverem és átmelegítem. Sózom, borsozom, és tejföllel tálalom.
 
Dzsipó tetszésindex:     4 és 4,5 között
Szerintem:                       4

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirafkonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr47991250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása