HTML

Cucina della Giraffa

Lelkes szárnypróbálgatások Gasztronómiában, avagy: meg tudom enni, amit főztem? :-)

Címkék

Zsiráf Images

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Linkblog

2009.01.19. 11:42 giraffa

Frankfurti saláta

Címkék: saláta diétás

Amíg egy másik projectem pácolódott, összeütöttem gyorsan ezt a könnyű salátát, hogy legyen vacsora is, és finom lett. Dzsipó szerint lehetne még több fűszert tenni bele, de szerintem a hagyma és a virsli-alma kombináció már eleve elég erőteljes ízhatást ad neki, de legközelebb kipróbáljuk úgy is, egyefene.4 db baromfivirsli

Kell hozzá (2 személyre):

egy darab édesebb alma (pl. jonagold)

10 dkg főtt burgonya

 5 dkg kínai kel (első próbálkozásnál kihagyódott)

 egy fej vöröshagyma (vagy póréhagyma)

 1 doboznatúr joghurt

 1 kiskanál majonéz

petrezselyem

 citromlé

 só, bors

 

Ahogy én csinálom:
Megfőzöm a virslit, és felvágom karikákra. Az almát és a főtt burgonyát felszelem kisebb kockákra, a vöröshagymát lereszelem, a kínai kelt felvágom csíkokra. A joghurtot összekeverem a vöröshagymával, a majonézzel, ízesítem ízlés szerint sóval, borssal, pár csepp citromlével, megszórom kevés petrezselyemmel, és ráöntöm a salátára.

Dzsipó tetszésindex:   4,5

Szerintem:                     4

DIÉTA FAKTOR: elméletileg ez egy könnyű saláta, főleg ha light hozzávalókból csináljuk.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirafkonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr2886978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása