HTML

Cucina della Giraffa

Lelkes szárnypróbálgatások Gasztronómiában, avagy: meg tudom enni, amit főztem? :-)

Címkék

Zsiráf Images

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

Linkblog

2009.03.10. 09:27 giraffa

Kapros tengeri halfilé

Címkék: hal főétel diétás

Ezt akkor találtam, amikor diétás recepteket kerestem gőzerővel, mert az emberem pocit akart fogyasztani (még most is akar, de egyre kevésbé sikerül tartani, amikor krumplit csinálok tészta és muffinok hátán :-)). Miután ez volt az első halsütés kísérletem, éreztem hogy lehetne ezt jobban is, de azért volt sikere ennek is.

Kell hozzá:

4-6 szelet tengerihal-filé
1,5 dl olívaolaj 
egy csokor kapor 
6 gerezd zúzott fokhagyma 
két citrom 
só,bors (elvileg frissen őrölt tarkaborssal kellene), kis Worcestershire-szósz

Ahogy én csinálom:

Páclé: olívaolajba keverem az egyik citrom kifacsart levét, megszórom sóval, borssal, hozzáadom az apróra vágott fokhagymákat, a felaprított kaporcsokrot (csaltam, és zacskós kaporral csináltam), és a másik citromot szeletekre vágva. Ebben a mártásban pihentetem a halfiléket (lehetőleg egy-két órán át), majd serpenyőben kisütöm mindkét oldalán (na és itt kellene eltalálni a tökéletes sütőidőt ugye). Köretként párolt zöldség vagy krumpli mondjuk.

DIÉTA FAKTOR:  párolt zöldséggel abszolút diétás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsirafkonyha.blog.hu/api/trackback/id/tr38993056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása